METODY DOSTAWY
Dostawa mebli w Polsce
Zamówienia z naszego sklepu dostarczane są na terenie Polski przez firmę Pocztex, DHL, Ambro Express, Zadbano lub InPost. Dostępność metody wysyłki jest uzależniona od zamawianego produktu – jego gabarytu oraz wymagań dotyczących przewozu.
Koszt wysyłki podawany jest po dodaniu do koszyka produktu oraz wprowadzeniu danych klienta i adresu dostawy.
Koszty przesyłki są różne dla poszczególnych produktów i zaczynają się od 13 PLN. Kwota jaką należy zapłacić za transport kalkulowana jest i podawana przed dokonaniem płatności, po dodaniu wszystkich produktów do koszyka oraz wpisaniu danych klienta.
Czas dostawy uzależniony jest od przewoźnika realizującego dane zlecenie i zazwyczaj wynosi od 1 do 5 dni roboczych.
Możliwa jest również wysyłka na palecie firmą Pallex po wcześniejszym uzgodnieniu mailowym bądź telefonicznym. Doliczamy wtedy opłatę za paletę w wysokości 30 PLN.
Towar wysyłany jest z naszego magazynu w Toruniu, po zaksięgowaniu wpłaty na koncie – w przypadku przelewu na rachunek bankowy, bądź potwierdzeniu z systemu płatności wybranego podczas dokonywania opłaty w koszyku zakupowym (Stripe, PayPal, PayU, Przelewy24)
Koszt wysyłki zawiera podatek VAT, obejmuje zapakowanie oraz nadanie przesyłki wybraną przez Ciebie metodą dostawy.
Każdy produkt zapakowany jest w kartonowe pudełko oraz zabezpieczony wewnątrz folią bądź papierem. Blaty szklane oraz kamienne dodatkowo posiadają drewniane wzmocnienie (ramę, którą należy zdjąć przy pomocy śrubokręta lub wkrętarki).
W przypadku niektórych modeli, produkty mogą być pakowane po 2 szt. w 1 kartonie.
Niektóre modele, w szczególności stoły oraz konsole składają się z 2 osobnych paczek.
Dostawa firmą Zadbano
Oferujemy dostawy wraz z wniesieniem, które realizowane są przez firmę Zadbano. Zamówiony przez Ciebie produkt zostanie wniesiony niezależnie od wagi i piętra przez doświadczony, dwuosobowy zespół, który zajmie się jego rozpakowaniem i ustawieniem zakupionego produktu w wyznaczonym przez Ciebie miejscu i wyniesieniem opakowań.
Pamiętaj o tym, aby otworzyć i sprawdzić w obecności kuriera każdą paczkę. Jest to tym bardziej istotne, jeśli zauważyłeś, że opakowanie jest widocznie uszkodzone – zgniecione bądź rozdarte lub sklejone taśmą z logo firmy kurierskiej. Dzięki temu, w przypadku ewentualnego uszkodzenia będziesz mógł spisać protokół szkody u kuriera, co znacząco przyspieszy i ułatwi proces reklamacji.
Dostawy zagraniczne
Jeśli potrzebują Państwo dostawy poza granicami Polski bardzo prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży: sales@gilli.pl lub telefonicznie +48 793 002 411
Dostawy zagraniczne realizowane są firmą Suus, Raben, DHL oraz DB Schenker
Koszty dostawy kalkulowane są indywidualnie i zależą od ilości zamówionych produktów, ich gabarytu, adresu dostawy oraz terminu dostawy.