Dostawa

Dostawy PL

Wysyłki towarów zazwyczaj robione są 2 razy w tygodniu: w wtorki i czwartki – jeśli w danym dniu wypada święto wolne od pracy wysyłka następuje w najbliższy dzień roboczy. Czas dostawy uzależniony jest od wybranego przewoźnika i zazwyczaj wynosi od 2 do 5 dni roboczych. 

Termin otrzymania zamówienia = termin wysyłki + czas dostawy

Towar wysyłany jest z naszego magazynu po uprzednim zaksięgowaniu wpłaty na koncie. Jeśli chciałbyś zapłacić przy odbiorze wystarczy, że zaznaczysz opcję płatności za pobraniem składając zamówienie. W momencie jego przygotowania do wysyłki dostaniesz link umożliwiający śledzenie statusu dostawy. 

Koszt wysyłki zawiera podatek VAT, obejmuje zapakowanie oraz nadanie przesyłki wybraną przez Ciebie metodą dostawy.

Jeśli całkowita suma zakupów w koszyku – po uwzględnionym rabacie lub zniżce – przekracza 2000 zł brutto, dostawa jest darmowa (dot. Najtańszej możliwej formy dostawy dla danej rzeczy). Przesyłki wysyłamy najczęściej kurierem Pocztex 24, Zadbano, Inpost lub Velocity. W cenie otrzymujesz usługę wniesienia zakupionych mebli. Możliwa jest również wysyłka na palecie firmą Pallex (doliczamy opłatę za paletę) po wcześniejszym uzgodnieniu. Szacowany czas dostawy w tym przypadku to 1-2 dni robocze. 

Każdy produkt zapakowany jest w kartonowe pudełko oraz zabezpieczony wewnątrz folią bądź papierem. Blaty szklane oraz kamienne dodatkowo posiadają drewniane wzmocnienie (ramę, którą należy zdjąć przy pomocy śrubokręta lub wkrętarki). W przypadku niektórych modeli, produkty mogą być pakowane po 2 szt. w 1 kartonie. Niektóre modele, w szczególności stoły oraz konsole składają się z 2 osobnych paczek.

Oferujemy dostawy wraz z wniesieniem, które realizowane są przez firmę Zadbano. Zamówiony przez Ciebie produkt zostanie wniesiony niezależnie od wagi i piętra przez doświadczony, dwuosobowy zespół, który zajmie się jego rozpakowaniem, potwierdzeniem zgodności i braku uszkodzeń, ustawieniem w wyznaczonym przez Ciebie miejscu i wyniesieniem pozostałych opakowań.

Pamiętaj o tym aby otworzyć i sprawdzić w obecności kuriera każdą paczkę. Jest to tym bardziej istotne jeśli zauważyłeś, że opakowanie zostało uszkodzone – zgniecione bądź rozdarte lub sklejone taśmą z logo firmy kurierskiej, dzięki temu, w przypadku ewentualnego uszkodzenia będziesz mógł spisać protokół szkody u kuriera, co znacząco przyspieszy i ułatwi proces reklamacji.

 

Dostawy mebli Gilli x Zadbano

Dostawy w standardzie Home Delivery

Kupujesz i masz. Dbamy nie tylko o jakość naszych produktów, ale także bezpieczne i właściwe doręczenie Twoich zakupów. Nasz partner logistyczny – firma Zadbano zapewnia dostawę jakiej
oczekujesz. Zamówiony przez Ciebie produkt zostanie wniesiony niezależnie od wagi i piętra przez
doświadczony, dwuosobowy zespół fachowców, który zajmie się jego rozpakowaniem,
potwierdzeniem zgodności i braku uszkodzeń, ustawieniem w wyznaczonym przez Ciebie miejscu i
wyniesieniem zbędnych opakowań.

Szczegóły dostawy

● Powiadomienia e-mail i SMS z aktualnym statusem zlecenia
● System śledzenia przesyłek
● Usługa świadczona przez dwóch fachowców
● Wniesienie niezależnie od piętra
● Rozpakowanie towaru
● Ustawienie we wskazanym miejscu
● Wyniesienie opakowań

System śledzenia przesyłek

W ramach realizowanej usługi transportowej otrzymasz link do systemu śledzenia przesyłek, dzięki któremu nie tylko poznasz szczegóły swojego zlecenia, ale także uzyskasz możliwość zmiany adresu i terminu dostawy. Ponadto w ramach systemu powiadomień mail/sms będziemy informować Cię o aktualnym statusie realizacji, a także zweryfikujemy poziom Twojego zadowolenia, które jest dla nas rzeczą najważniejszą. Masz więcej czasu na to, co ważne. Wiemy jak ważny jest czas. Zawsze go brakuje. Kompleksowe usługi profesjonalnej dostawy pomogę Ci go zaoszczędzić. Wniesienie, drobny montaż i to co potrzebne by zapewnić Ci jeszcze więcej satysfakcji z zakupów, zrobimy za Ciebie. Unikniesz wysiłku robienia rzeczy, które mogą być trudne lub czasochłonne. To dostawa dopasowana do Twoich potrzeb.

Obsługa Twojej dostawy

Dział Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji. Możesz skontaktować się przez Panel Klienta lub po prostu zadzwonić. Pomagamy w każdej sytuacji, która dotyczy Twojej dostawy. Każdą dostawę kończymy ankietą. Możesz podzielić się z nami opinię o usłudze i przekazać uwagi.

Dostawy UE/Świat

Jako firma międzynarodowa realizujemy dostawy na całym świecie. Jesteśmy w stanie dostarczyć Twoje meble w obrębie UE, jak i na całym świecie. Jeśli chciałbyś zamówić nasze produkty wraz z transportem poza Polskę prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.

Koszty takiego transportu są liczone indywidualnie i zależą od ilości zamówionych rzeczy, ich wielkości, wagi oraz sposobu dostawy. 

Szacowany czas dostawy na terenie UE wynosi do 7 dni roboczych.